Žensko voditeljstvo
#Lidija
Verjamemo, da je uspeh namenjen vsem usposobljenim in sposobnim, ne glede na spol. (Ne)enakost zato ni le družbeno vprašanje, ampak tudi ključen dejavnik poslovanja. Pred leti smo zato sprejeli strateško odločitev v okviru Lidlove iniciative Lidija - s spodbudnimi ukrepi omogočati lažjo prehodnost žensk na vodstvene položaje.
Žensko voditeljstvo
v Lidl Slovenija
Načela opolnomočenja žensk
Prizadevanje za enakost spolov smo javno podkrepili tudi s podpisom pobude Organizacije združenih narodov (OZN) z naslovom Načela opolnomočenja žensk (Women’s Empowerment Principles – WEP).
Načela opolnomočenja žensk (WEP) so bila osnovana leta 2010 v okviru OZN za ženske (UN Women) in predstavljajo prvo globalno pobudo, ki ciljno obravnava spodbujanje in krepitev vloge žensk v podjetjih.
Več o naši krepitvi enakopravnosti z udejanjanjem sedmih načel si lahko preberete na boljsi-svet.si.
Opolnomočenje ženskega voditeljstva
Kdo je #Lidija?
#Lidija je naša zaveza za podpiranje temeljnih vrednot raznolikosti in vključenosti žensk. Želimo zagotoviti, da se zastopanost žensk na najvišjih ravneh v našem poslovanju nenehno povečuje.
Verjamemo, da so stereotipi, nezavedna pristranskost in zastarele družbene norme največje ovire pri vključevanju - zato je Lidija namenjena temu, da jih razbije. Korak za korakom.
Spodbujamo enakost, ki je vpeta že v sam potek kadrovanja. Ta krepi zavezo podjetja k izbiri najboljšega kandidata z raznolikostjo misli, povratnih informacij in stališč.
Naša kadrovska strategija v podjetju nagovarja oba spola enakovredno.